Het bewijs dat er een godheid bestaat vind je terug in bagels. Zeg niet zomaar een broodje met een gat in! Denk heerlijk en je komt in de buurt… Slimme zet dus van Joke, Chris, Jan, Fiona & Anthony om ons met bagels te lokken naar Gent voor VLCM 5.
Voor een avondje mochten we de kantoren van Wijs inrichten als bagel & kennis shop. Want er werd niet alleen (veel) gegeten, er waren ook pintjes, euh… presentaties. Een serieuze avond, met serieuze mensen dus, gekruid met de razend snelle oneliners van Chris.
Dank aan Anthony (@anthonybosschem) om ons een “super” “awesome” “dude” presentatie over @myriseapp te geven. Het begon allemaal een beetje intimiderend 🙂 maar met veel vuur loodste Anthony ons door de verschillende structuren en labels. In het kort, Myrise organiseert, meet en scoort al je content. Een natte droom voor iedereen die met die met content en engagement bezig is.
Na“meten is weten” van Anthony @myriseapp was het tijd voor “sharing is caring” met Jelle Annaars (@78inch) van Supercontent. Jelle heeft de dankbare taak om ons, met de nodige humor, te verleiden in 140 tekens via Clickbait.
Clickbait, eyeball bait, klikgerichte journalistiek, misleiden om te verleiden, kijkcijferschrijven of hoe je het ook wil noemen is een kunst op zich. Buzzfeed & Upworthy zijn de absolute kampioenen in dit veld, maar Jelle nam zich voor van ons allen clickbaiters te maken 😉 … of toch de theorie erachter uit te leggen. Theorie direct omgezet naar praktijk voor de titel van deze post.
@karinvanhees Onderschat nooit het belang van goede clickbait. Zo heb je snel die klik beet.
— Chris Demeyere (@chrisdemeyere) November 5, 2014
Het was alweer een geslaagde avond, echt leuk om iedereen (terug) te zien. Chris, met de grootste moeite ben ik terug uit de deuk waarin ik heel de avond lag ;). Anthony veel veel dank voor mijn nieuw T-shirt!
Aan iedereen die het heeft gemist: “ het was weer super fijn, volgende keer gewoon er bij zijn”
VLCM #6 here we come!